قیمت شیشه عینک
نوشته شده توسط : poya

خرید عدسی

 

برای رضایت کامل از انواع عدسی عینک، Spheric را انتخاب کنید.

 

لنز فتوکرومیک

نوع دیگری از عدسی ها عینک های آفتابی فتوکرومیک هستند. این مدل های لنز به شما کمک می کند تا از لنزهای طبی استفاده کنید و در عین حال از مدل های ضد نور خورشید یعنی فوتوکروم بهره مند شوید. در این صورت نیازی به حمل دو لیوان در بیرون از منزل نیست.

 

عدسی عینک فلورینه

اگر در حین ورزش، رانندگی یا سایر فعالیت‌های مهم زندگی روزمره، تابش خیره‌کننده از سطوح را تجربه می‌کنید و نور بازتاب‌شده در جلوی دید شما افقی است، توصیه می‌کنیم از لنزهای فلوئوردار استفاده کنید. این نوع عدسی عینک به بهبود وضوح کمک می کند. از بروز مجدد مشکل جلوگیری کنید.

 

سایر مقالات مت را در این قسمت دنبال کنید

 

عوارض عدم استفاده از عینک به دلیل آستیگماتیسم

 

درمان چشمی که بدون عینک کافی نیست

 

لنزهای Blokat یا Blue Protect

برخی افراد در طول روزهای کاری روزانه خود دچار خستگی، قرمزی چشم، حالت تهوع و سردرد می شوند. در واقع، تغییر عدسی عینک برای مسدود کردن آنها کافی است تا به طور موثر نور آبی را مسدود کند. در این صورت موضوع مطرح شده مطرح خرید عدسی نمی شود.مدل‌های لنز پلاستیکی عینک‌هایی که نور آبی را مسدود می‌کنند نیز به عنوان اقدامات متقابل در برابر نور مانیتور و تلفن همراه مفید هستند. لنزهای Blue Protect در واقع نور آبی مضر را خنثی می کنند و برای استفاده دائمی مناسب هستند. این مدل برای افراد در شب نیز موثر است و دید طبیعی تری را ارائه می دهد.

 

لنز ضد انعکاس

نوع دیگری از عدسی های عینک که در واقع ساده و ارزان هستند و دارای مزایای ضد یخ، ضد رطوبت و ... هستند، عینک های ضد انعکاس هستند. این لنزها ضد خش هستند و بازتاب نور را به حداقل می‌رسانند. این مدل لنز وضوح بالایی دارد و مدل های عدسی مانند سوپرآب گریز (فوق آب گریز و مقاوم در برابر روغن و آب) و فتوکروم نیز موجود است.

 

عدسی عینک و انواع آن لنزهای عینک و انواع آن

 

قیمت انواع عدسی عینک

اکنون که در این مقاله با انواع لنز طبی، آفتابی و پلاستیکی آشنا شدید، در هنگام خرید باید به قیمت آنها نیز توجه کنید. در واقع قیمت عینک به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله آنها عبارتند از: نوع مارک لنز عینک، محل، شماره چشم و غیره.. اشاره کردم که قیمت لنز عینک افزایش و کاهش می یابد. کافی است قبل از خرید اطلاعات بیشتری از قیمت این محصولات داشته باشید و با اطمینان خرید کنید.خرید عدسی





:: برچسب‌ها: قیمت شیشه عینک طبی , شیشه عینک , قیمت عدسی عینک طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: